Sunday 12 June 2011

BERITA TERKINI!!! REVOLUSI SYIAH MELANDA PAS


Ini berita terbaru dan tergempar yg diperoleh oleh GAD dari sumber yg boleh dipercayai. 4 pemimpin utama PAS yg baru memenangi perebutan jawatan dalam Muktamar PAS tempoh hari iaitu Mat Sabu, Mahfuz Omar, Husam Musa dan Nik Abduh sedang merancang untuk melakukan satu revolusi dalam PAS. Mereka mahu men'syiah'kan PAS.

Jika berita ini benar, maka PAS sedang menuju ke arah kehancuran secara perlahan-lahan. Semua jenis puak ada dalam PAS sekarang iaitu liberal, puak Erdogan, pro komunis DAP dan pro syiah. PAS mengalami pertembungan ideologi. Bagi GAD ini satu berita baik. PAS sedang mengalami perpecahan di akar umbi. Haji Hadi tak dapat lagi mengawal perjalanan parti.

Maka tugas UMNO/BN semakin mudah. Dengan PKR berdepan masalah moral Anwar dan PAS pula mengalami kekeliruan prinsip perjuangan, maka UMNO/BN hanya perlu menumpukan sepenuh perhatian terhadap usaha untuk menghancurkan komunis DAP. Semakin jelas sekarang, pakatan haram semakin kalut dengan masalah dalaman sendiri. Maka lambat laun rakyat akan meninggalkan mereka juga.

LAGI LINK...

4 comments:

  1. politik lagi. cite katun xde ke bang? huhu

    ReplyDelete
  2. macam mana sukan permotoran Malaysia nk maju klu camni ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/06/jpjsporting-la-skit.html

    ReplyDelete