Monday 30 January 2012

DR NOVANDRI MENELANJANGKAN CYBERTROOPERS ANWAR ISRAEL!

Macam biasa cybertroopers anwar ISRAEL sudah mula menyerang blog-blog pro UMNO dengan mengatakan bahawa Anwar takde kat Thailand sewaktu dia dikhuatiri telah mendatangi 2 Siam Doll di Thailand tahun lepas. Maka mereka pun mengatakan Anwar ada bukti yang dia tidak berada disitu.

Alah, sama macam ALIBI ANWAR ISRAEL, masa perbicaraan kes liwat dia, dia dok hingaq kata dia ada ALIBI kukuh dan dia langsung tak takut, alih-alih perbicaraan sudah habis pun, satu haram ALIBI pun kita tak nampak, aku sampai hari ini tertanya-tanya mana ALIBI Anwar Israel ni? Takdak ka mamu? mana pi semua ALIBI tu?

Biasa la Anwar nak cuba menipu rakyat lagi, mujurlah Dr Novandri seorang doktor yang hensem dan berkaliber telah mematahkan serangan cybertroopers murahan berkunyit milik Anwar Israel dengan begitu hebat sekali, Dr Novandr di dalam blognya telah mencabar Anwar untuk menunjukkan passportnya yang original untuk melihat COP IMIGRESEN.KLIK SINI

Foto boleh diragukan lagi tapi cop imigresen tidak boleh ditipu.

ilustrasi cop imigresen yang perlu Anwar buktikan.

So, macam mana? Mahukah Anwar Ibrahim menyahut cabaran yang sangat mudah ini?

Dan jika Anwar Ibrahim benar-benar dapat membuktikan bukti yang semudah cop imigresen, MiM jangka jika video bersama 2 Thailand Doll itu dikeluarkan, rakyat akan sukar untuk mempercayainya. Dan Anwar Ibrahim serta politik beliau yang mendapat menafaatnya!

It is a very simple work but huge political mileage for Anwar Ibrahim.

Tetapi, apakah beliau akan buat kerja tidak masuk akal sama seperti enggan menunjukkan jam Omega milik beliau walau pun sidang akhbar di adakan di rumah beliau sendiri?

Kita tunggu dan lihat!Dalam masa yang sama, kita tentu tergelak besar dengan ketidakcerdikan sesetengah blogger pembangkang yang cuba mempertahankan boss mereka, Anwar Ibrahim.

Isu yang cuba dipertahankan ialah Anwar Ibrahim didakwa berada di Thailand pada 12 - 13 Januari tahun lepas.

Bloggers pembangkang menggunakan alasan bahawa Anwar Ibrahim menghadiri sidang media Majlis Pimpinan Pelingkup Rakyat (PR) pada tarikh yang sama di dalam video tersebut.

Tetapi yang memperlihatkan kebangangan bloggers tersebut ialah walau pun tarikhnya sama tetapi video adalah di sebelah pagi manakala sidang akhbar di sebelah petang!

Lihat keratan nukilan kurang cerdik blogger pembangkang dan MiM terangkan :

Pathetic!

APA NI ANWAR ISRAEL? How can you go so cheap? Jam Omega sampai ke la kita tak nampak, ni sekarang lu main drama PASSPORT plak, eh cite pasal passport ni teringat pulak kisah SI KITOL yang bawak passport bagi kat kaki peliwat ni, nasib baik si KITOL tak kena liwat...he he he..

SUMBER

No comments:

Post a Comment