Monday 30 January 2012

PAS MEMANG AHLUL NERAKA KALAU TIDAK MENJAWAB ISU ANWAR PERTAHAN YAHUDI ISRAEL!


Aku dengan rendah hati kat sini nak mencabar PAS supaya menyatakan pendirian mereka tentang ayat Anwar kat bawah ni:

“Saya menyokong usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel”, begitu petikan wawancara bersama Anwar Ibrahim menurut lapuran terbaru sebuah media yang dikuasai Yahudi, Wall Street Journal.

Dari semalam lagi kita semua dah dedahkan kenyataan Anwar tu, jadi sekarang ni kita nak tau apa pendirian PAS sebenarnya, tantawi dah bersuara, tapi aku yakin lepas Nik Aziz yang bebal tu bukak mulut mesti si Tantawi akan kata UMNO dah putar belit kenyataan dia. Ini semua biasa.

Kalau Nik Aziz yang dah nyanyuk tu nak sokong, aku tak kisah, sebab aku tau dia pun tak tau apa yang dia sedang buat dalam dunia politik ni sebenarnya. Aku suka Nik Aziz bercakap, sebab setiap kali dia bersuara maka rakyat makin tahu dia ni dah bukan dia lagi. Orang PAS sendiri pun takut bila Nik Aziz bersuara sebenarnya.

Tapi aku lebih berminat nak tau pendirian Haji Hadi dan lain-lain pemimpin PAS, adakah kamu menyokong kenyataan Anwar itu? Atau adakah kamu marah dengan kenyataan dia dan tidak bersetuju dengan kenyataan tu? Aku nak tau adakah korang menyokong ISRAEL? Kalau senyap itu tandanya korang SOKONG YAHUDI ISRAEL tau!

Atau korang ni memang jenis manusia takde telor nak bersuara terhadap Anwar? So macamana? Rakyat sedang memerhati ni. Kita semua nak tahu apa pendirian PAS, jangan bagi aku cerita kata ini semua adalah putarbelit oleh UMNO, tolongla wei kita bukan bodoh, benda tu ada kat online.

Aku nak cabar PAS ni? Kalau korang tak jawab maka terbuktilah kamu adalah satu parti yang hanya menjual agama untuk tarikan saja, ALLAH sudah meletak parti korang di satu persimpangan dimana korang kena pilih satu pendirian!

ISLAM ATAU YAHUDI ISRAEL!?

Sementara menanti keputusan dan jawapan dari PAS, mari kita baca apa yang ditulis oleh YB Zul Kulim KAT SINI

No comments:

Post a Comment