Monday 24 October 2011

Najib Tun Razak telah merapu dalam "Perhimpunan Perdana Pesara dan Bekas Polis"

Beberapa hari lepas, Najib Tun Razak telah merapu. Di dalam "Perhimpunan Perdana Pesara dan Bekas Polis", Najib berkata:

“Nak kata kepala tak betul dan bangang (bodoh), dia sudah dipilih menjadi pemimpin oleh partinya. Jadi apa muslihat dia? Orang sebegini yang sanggup menidakkan jasa serta pengorbanan para perajurit negara ialah pengkhianat dan dosa golongan seperti ini tidak layak untuk dimaafkan. “Saya sudah membuat siasatan dan pihak polis sendiri mempunyai bukti kukuh Muhammad Indera seorang pengganas komunis. Dia sendiri mengaku kepada pihak polis yang dia merancang serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong dan turut bertanggungjawab membunuh beberapa anggota polis. “Chin Peng (SU Agung Parti Komunis Malaya) sendiri dalam sebuah buku mengesahkan bahawa Mat Indera itu komunis. Jadi kenapa kita perlu mengangkat pemimpin sebegini,”
Mengapa saya kata Najib merapu:

1.0 Mat Indera berkhidmat dalam Tentera Pembebasan Nasional Malaya. Bukan sebagai ahli Parti Komunis Malaya. Itu adalah fakta

2.0 Mat Sabu tak pernah kata Mat Indera tidak merancang serangan ke atas Rumah Pasong Bukit Kepong

3.0 Najib tak sebut Rumah Pasung Bukit Kepong itu mengibarkan bendera British, bukannya bendera Johor mahupun bendera Malaysia.

4.0 Kalau nak sebut pasal Komunis, tindakan UMNO menjalin hubungan mesra dengan Parti Komunis China adalah penghinaan yang lebih serius berbanding apa yang Mat Indera buat.

5.0 Parti Komunis China adalah bapak. Parti Komunis Malaya adalah anak. Mat Indera berhubung dengan "anak". UMNO menjalin hubungan dengan "bapak". Mana lebih teruk?

6.0 Najib pula tak sebut UMNO telah memberi permit kepada suara rasmi Parti Komunis China untuk disebar di Malaysia.

Najib jangan jadi munafik. Itu sahaja nasihat Tulang Besi pada beliau.

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment