Friday 2 March 2012

Gambar Ayu Raudah nampak seluar dalam.. WTF!!!



Dulu gua memang minat kat Ayu Raudah ni beb.. Tapi bila dia dah kawin dengan pemain bolasepak kebangsaan tu, gua pun berundur diri lah.. Gua bukan macam Badrulamin yang gila kejar bini orang.. Kalau janda macam Nora Danish atau Maya Karin tu boleh lah dipertimbangkan..

Dan oleh kerana Ayu Raudah tu dah kawin, gua harap sangatlah dia menjaga aurat dia sebagai seorang isteri.., bukannya apa beb, dosa aurat pompuan tu suami yang tanggung kalau dah kawin..

Tapi hari ni, gua terkejut jugak lah bila tengok gambar Ayu Raudah yang seksi ni dalam sebuah blog hiburan... Nampak spender tu beb..

Rasanya gambar ni baru lagi sebab sebelum ni gua tak pernah pulak nampak Ayu Raudah dressing macam ni.. Dan gua tumpang simpati kat suami dia sebab "terpaksa" membiarkan bini dia pakai macam tu..

Dalam bab pakaian ni, artis macam Ayu sepatutnya sedar dia tu jadi role model kepada generasi muda.. Nanti kalau anak-anak dara tiru pakai macam tu, sapa nak disalahkan?

Gua rasa, mungkin Ostad Badrulamin boleh tolong "kaunseling" kan Ayu Raudah ni.. Maklumlah.., Ostad Badrul kan "pakar rumahtangga"... Hahahahaha.

No comments:

Post a Comment