Thursday 21 July 2011

SAH TEOH BENG HOCK BUNUH DIRINYA SENDIRI

Terkini..... Setelah bermacam-macam dugaan serta tekanan telah dihadapi oleh SPRM dan Kerajaan Malaysia akibat daripada kematian Teoh Beng Hock, akhirnya di dalam laporan Suruhanjaya Di Raja telah membuat kesimpulan bahawa Teoh Beng Hock sememangnya telah membunuh dirinya sendiri.

Semoga selepas ini, segala FITNAH-FITNAH jahat pembangkang terutamanya DAP akan berhenti. Sekiranya mereka masih tetap tidak berpuas hati, tak tahulah nak caka apa lagi...

Suruhanjaya dapati Beng Hock bunuh diri
21/07/2011 2:42pm

KUALA LUMPUR 21 Julai - Kematian Teoh Beng Hock, pembantu khas seorang anggota Exco kerajaan negeri Selangor dikenal pasti berpunca daripada bunuh diri.

Keputusan mengenai punca kematian Teoh itu terkandung dalam laporan setebal 124 muka surat prosiding Suruhanjaya Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock yang didedahkan kepada umum hari ini.

Beng Hock, 30, setiausaha politik kepada Exco Selangor, Ean Yong Hian Wah ditemui mati di koridor tingkat lima Plaza Masalam, Shah Alam, Selangor pada 16 Julai 2009 selepas memberi keterangan di pejabat SPRM Selangor yang terletak di tingkat 14, plaza berkenaan. - Bernama

No comments:

Post a Comment