Monday, 23 May 2011

Panassss..!!! Utusan sold out diborong puak-puak PKR..!!!

Dikhabarkan, awal subuh pagi ini, puak-puak PKR sudah bergegas ke kedai-kedai berhampiran membeli akhbar Utusan Malaysia! Semata-mata nak baca tentang pendedahan panas oleh Eskay, sebagaimana yang kami katakan semalam.

Sebuah kedai menjual spare part kereta hampir dibakar oleh seorang penyokong totok PKR setelah apek itu menjawab, "wa punya kedai talak jual paper maaaa..!".

Ada juga yang bercerita, puak-puak PKR pagi-pagi lagi dah ketuk pintu balai polis untuk buat laporan polis terhadap Utusan dan Eskay! Padahal, diorang belum bukak pun lagi akhbar tu. Paranaoid betul puak-puak PKR dengan pendedahan Eskay!

Heheheheeeee...ada kena mengena ke dengan Anwar or PKR? Pucat lesi je muka! Eskay cakap pasal wikileaks je kan? Heheheheee...baca sendiri la. At least, Utusan laris hari ini! "Boikot" ke tak ni? Heheheheeeeeee....

21 comments:

  1. hahaha...politik mcm budak2 darjah satu sahaja...

    ReplyDelete
  2. bahana politik kufur. lebih suka mengadu domba berbanding menegakkan hukum syarak

    ReplyDelete
  3. boikot beli jer. baca tak boikot pun.

    ReplyDelete
  4. utusan ni memang telus, tak berat sebelah pon, takde putar belit pon, Rosmah Mansur pon banyak masuk dalam utusan. aku suka tengok.

    Lagipon aku suka tengok berita kenaikan harga minyak, gula, elektrik. Nasihat untuk rakyat berjimat cermat, duit subsidi boleh digunakan untuk pembangunan. Bangga rasanya ada utusan

    ReplyDelete
  5. halamek...tah pe2 ntah..ni politik ke apa nih...

    ReplyDelete
  6. nice blog
    http://techzar-web-developers.com/

    ReplyDelete
  7. utusan lidah orang melayu

    harakah suara orang islam

    ok lah tu

    melayu tu kan islam

    smile =)

    ReplyDelete
  8. aku rasa utusanlah wadah utk org melayu...dlm tu byk yg mulus n tulus...hg brg naik, minyak naik,tarif elektirk naik...semualah naik...org yg paling suka benda2 ni naik org2 umno and the gang...hidup utusan pembela bangsa melayu kononnya...

    ReplyDelete
  9. oi orang atas..malaysia bagi subsidi pon xbersyukur ke??
    negare lain punye barang2 lagi mahal,xbising pon.
    ;p

    ReplyDelete
  10. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Jom Terjah entry terbaru ??

    vespa naza

    rasanya baca utusan untuk berita sukan ajerrr

    ReplyDelete
  11. surat khabar tu cite pasal ape

    ReplyDelete
  12. Salam, selamat pagi. Tak baca paper.

    ReplyDelete
  13. Utusan memang kaki pitnah..!

    ReplyDelete
  14. salam kenal... saya pun from jelapang padi kedah... pendang sana...

    ReplyDelete
  15. bro, diorang ni mmg cakap jer lebih.. nak boikot ler.. apa ler... tapi, mmg diorang ni mmg suka sgt citer pasal anwar tu... hehehe..

    ReplyDelete
  16. Blog politik rupanya...menyesal aku masuk...

    ReplyDelete
  17. hahaha. gelabah betul.
    ala, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jugak :D

    ReplyDelete
  18. membalas kunjungan anda (^^)

    ReplyDelete
  19. bertandang aje...moga tambah baek

    ReplyDelete