Wednesday 13 July 2011

BERSIH: SAH! DAP MEMANG MAHU MELAYU BERGADUH DENGAN MELAYU


Kawan GAD yg merupakan Special Branch (SB) telah menunjukkan kepada GAD satu SMS yg dihantar oleh Lim Guan Eng kepada seluruh ahli DAP berkaitan BERSIH. Menurut SMS tersebut, Lim Guan Eng mengarahkan supaya semua ahli DAP jangan menyertai perhimpunan BERSIH. Dia juga ada mengatakan bahawa biarkan orang Melayu bergaduh dengan org Melayu.

GAD tak terkejut membaca SMS tersebut. Sebagai parti rasis dan mempunyai roh komunis, niat DAP memang sudah diketahui. Cuma yg amat malang, org Melayu yg berada dalam PAS dan PKR bagaikan tidak sedar atau buat-buat tidak sedar dengan perangai DAP ini.

Kita boleh lihat berapa kerat saja org Cina yg menyertai BERSIH. Mereka ini rata-rata menganggap menyertai BERSIH adalah sia-sia. Adalah lebih baik mereka cari makan atau cari duit. Yang tetap bodoh adalah org Melayu yg tak tahu hujung pangkal terus saja bersetuju untuk memberontak. Nampaknya selama-lamanyalah org Melayu akan diperalatkan oleh musuh-musuh dalam selimut ini. Mereka ini hanya menunggu masa saja nak 'membersihkan' kita dari Tanah Melayu ini. 
 

1 comment:

  1. sikap orang melayu, macam tu la, cepat terburu2, malu + sedih tengok org melayu yg tentu2nya islam menentang sesama sendiri.. teruk dah masing2..x boleh fikir nak jg negara sendiri, tahu nk gaduh je..

    ReplyDelete