Tuesday 12 July 2011

PANAS!! SAH USTAZ ZAMRI MENYOKONG BERSHIT!!




Ini komen yang diambil dari FB Ustaz Zamri, Mc rasa tak payah komen banyak-banyak la kot. Pembaca sendiri pun boleh baca apa yang dia tulis tu kan. Dia kata Hak dia nak berhimpun, buat apa kita nak larang.

Tu hak dia, tapi kita pun ada hak juga nak tulis pasal dia kan. Itu hak kita, kalau terkena pedih atau terpalit, Ustaz janganlah marah ye. Hak kami blogger nak menaip pasal Ustaz.

Sebenarnya Mc tak kisah pun Ustaz ni nak sokong sapa dan sertai mana-mana parti politik. Tetapi jawapan yang dia beri tu, sangatlah 'berlagak' umpama Malaysia kini dipenuhi dengan sampah sarap Pakatan saja. Agaknya Ustaz tu tak tahu, bahawa pentadbir kerajaan Malaysia masih lagi dipegang oleh kerajaan BN. Malah jika BN menjadi kerajaan pusat itu bermakna rakyat Malaysia memilih BN sebagai parti pemerintah dan bukannya puak Pakatan Haram.

Walaupun BN menang dan menjadi kerajaan dengan majoriti mudah, namun ia kerajaan yang dipilih oleh rakyat Malaysia dengan secara yang sah. Itu bermakna MAJORITI RAKYAT MALAYSIA 'LEBIH' MEMILIH BN DARI PR.

Soo.. pada puak Pakatan Haram termasuk Ustaz sekali, Mc ucapkan selamat sedar diri dari lamunan. Kalau teringgin nak jadi kerajaan, harus kita bertempur dulu pada PRU ke 13.

Kamu semua harus sedar, rakyat sudah kembali kepada BN, ini bukannya zaman Pak Lah, ini zaman DS Najib.

McTheory:
Gelombang sudah berubah..

2 comments:

  1. tak sabar nak bertempur PRU13. kita tengok sapa menang. yang aku perasaan penyokong BN ni suka guna bahasa kasar kalau menyuarakan pendapat. sabo ye bang.. kita tunggu je PRU13. kalau boleh diawalkan lagi bagus.

    ReplyDelete
  2. hang ni anjing umno, mana hang tau hukum hakam agama. anjing umno tau menyalak jer

    ReplyDelete