Wednesday 13 July 2011

TUUDIAA!! ANWAR KANTOI MEMBOHONG LAGI!!


Alamak ai!!! Ini la masalahnya dengan puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Sorang cakap lain, yang sorang cakap lain. Yang peningnya, rakyat jugak.

Malam tadi dalam berita Buletin Utama, Si Ketua Penipu tu kata pihak Polis bertindak dengan Ganas terhadap penyokong - penyokong Bersih.

Kata dia, pihak Polis ni bertindak tak kenal sapa. Malah termasuk la Bekas Menteri Besar, Ahli Parlimen dan juga Presiden PAS tu sendiri.

Dihadapan penyokong - penyokong dia, Anugay kata, Haji Hadi diheret dan diseret masuk dalam trak Polis. Lepas tu dihumban pulak ke dalam lokap.

Macam mana dia tahu Haji Hadi kena humban dalam lokap sedangkan dia ke Balai pun tidak? Dah nampak dah menipunya kat situ.

Yang paling menarik sekali, pada waktu dan ketika yang hampir sama iaitu malam semalam, kebetulan Haji Hadi pun ada program dia sendiri.

Dalam program tu, tuan punya badan mengakui pihak Polis memberi dia layanan yang baik. Bukan kepada diri dia sahaja, tapi kepada semua tahanan.

Sampai dia sendiri telah dihantar ke rumah. (Kalau baca twitter Haji Hadi pada hari Sabtu, memang ada sebut mengenai perkara ni).

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengesahkan polis tidak bertindak kasar ketika dia ditangkap menyertai perhimpunan haram di ibu negara 9 Julai lalu.

Malah beliau memuji polis kerana melayan beliau dengan baik sepanjang ditahan sehinggalah beliau dibebaskan.

DATUK SERI ABDUL HADI AWANG / PRESIDEN PASDengan pertolongan AllahSsubhanahuwataala semua kita dibebaskan dan saya tak mahu diberi layanan terlalu istimewa pergi hantar sampai ke rumah. Saya ucap terima kasih banyak. Saya ucap terima kasih layanan yang baik bukan untuk saya saja.


Beliau berucap malam tadi selepas tiba di Lapangan Terbang Sultan Mahmood, Kuala Terengganu.Kenyataan itu menangkis dakwaan pembangkang kononnya polis bersikap kasar terhadap peserta perhimpunan haram Sabtu lalu.

Malah jika anda tak percaya, boleh tengok video pembongkaran penipuan Anwar ni kat sini

Nie apa yang anuar BOHONG kat sini

2 comments:

  1. assalamualaikum. no coment.
    *mai singgah ja. ((:

    ReplyDelete
  2. i pon no komen mai singgah jugak, kena baca dua-dua pihak baru buleh buat kesimpulan. Saya pemahan sat ni jadi fitnah, jenuh nak tanggu dosa fitnah. Jadi mari kita membaca

    ReplyDelete