Saturday 4 February 2012

PANAS BERAPI! HASSAN ALI KATA PAS GILA TALAK!


Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali menjelaskan beliau tidak akan sama sekali mengemukakan sebarang rayuan menyertai semula PAS setelah diberi tempoh hingga 7 Februari ini.

Bercakap pada Sidang Medianya dirumahnya itu, beliau menjelaskan dengan tegas tidak mempunyai sebab untuk bertindak sedemikian dan bertegas akan mempertahankan prinsip yang beliau yang dianggap selari dengan perjuangan PAS.

Hasan Ali juga menegaskan beliau akan meneruskan Siri Jelajah ke seluruh Negeri setelah mendakwa ianya mendapat sambutan yang menggalakkan.Malah ramai pihak yang menjemput beliau sendiri untuk ke kawasan mereka agar penjelasan mengenai perjuangan yang dibawa bekas Exco Kerajaan Negeri Selangor itu dapat diterangkan kepada semua pihak.

Hasan sebelum ini telah melaksanakan beberapa Siri Jelajah ke beberapa Negeri termasuklah di beberapa kawasan di Selangor seperti Shah Alam dan Meru.

Beliau turut berulangkali mengkritik salah seorang Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor, Khalid Samad menjadi antara Pemimpin PAS menghalang beliau mengambil beberapa tindakan mengikut peruntukan Enakmen Syariah Negeri termasuklah berkaitan isu penjualan arak di kawasan Parlimen Shah Alam.

sumber KL POS

No comments:

Post a Comment