Saturday, 12 November 2011

PANAS!! Gosip Politik Orang Kedah, Gaji Depa Besaq-Besaq!!



eh eh..tersilap...bukan nak tulis hal PKNK...tapi pasal YIKED..
Bos gaji puluhan ribu tapi hasil kosong.....
Adik Exco yang tah apa apa diberi gaji tapi apa kerjanya di YIKED...
Inilah budaya PAS.....
Akhirnya yang kering ialah kantung YIKED....

bukan pakteh yang bukak cerita tapi ahli PAS sendiri yang mula bersuara bukak pekung PAS...

Eh Eh...tuan haji Sanusi pun terpalit?...apa ke halnya?....Pasir?? Balak??....
Iskk...takkan la pulak....Tuan Haji Sanusi ni bukanka dah bersumpah dalam blog pakteh dia tak ambik duit balak di Sik tu....

Oi Pakteh....di Sik memang la dia tak ambik...pasir di Sik pun memang la dia tak sebat....

Dah tu kalau Tn Haji Sanusi tak ambik...apa masalahnya?.....

Masalah sekarang ni orang dok kata dia guna proxy....rembat sana sini...
Iskkk...tak mungkin....Pakteh masih yakin dan percaya dengan Tn Haji Sanusi walaupun berbeza fahaman politik. Pakteh suka cara anak muda ni bekerja...malah sikap toleransinya jugak tinggi. Lagipun...Tn Haji Sanusi ni kalau tolong orang...dia tak tanya hang Pas ka atau hang hang UMNO....bab tu Pakteh suka kat Tn haji Sanusi nii....

Eh eh...Pakteh...bodek nampak.....??

Bukan Pakteh bodek..tapi benda yang betoi kena cerita....cuma susah sikit Pakteh nak buckup Tn Haji Sanusi bila orang dok tanya berapa gaji SETPOL MB?....Mat Pokok Sena bulih tulung habaq kaa?...

17 comments:

  1. fuh cerita politik
    panas panas
    apa kesasihan cerita ni

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan :)
    blog politik lah..
    btw..thnkz sudi dtg blog aida. InsyaAllah aida akan selalu dtg sini.

    ReplyDelete
  3. onie ke sini...kalau PM lak gaji berapa agak-agak?hehe

    ReplyDelete
  4. Hello my dear friend.. Nice blog! Glad to be here ! I wish you a wonderful new week. Greetings!! Visit me back, please.

    ReplyDelete
  5. Hello my dear friend.. Nice blog! Glad to be here ! I wish you a wonderful new week. Greetings!! Visit me back, please.

    ReplyDelete
  6. ziarah ke sini...harap2 orang Kedah sihat2 ya...

    ReplyDelete
  7. tanks ye sudi singgah2 kat blog tu.. :)

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan...:) jumpe jgk org kedah kat sini....heheh..thanks sebab selalu masuk blog saya...saya pelajar utara gak...poly :)

    ReplyDelete
  9. lantak pi depa lahhhh

    eyh datng bawak suwat chenta ni......nah http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/suwaat-chenta-untuk-yang-terchenta.html

    ReplyDelete
  10. owhhh...pengetahuan am, nice...

    ReplyDelete
  11. pas ke umno ka, manusia belaka, bila duit depan mata, gelap mata....amil zakat fitrah pun songlap duit zakat inikan pula pentadbir negeri yg duit sendiri kira,

    ReplyDelete
  12. salam ziarah, hadir di sini menyapa tuan blog :)

    ReplyDelete