Saturday 17 November 2012

Ketika PM @NajibRazak bersekongkol mahu bantu Palestin, PAS doakan kehancuran sesama Islam!!!

Petikan berita BERNAMA:

KUALA LUMPUR 16 Nov. - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menerima panggilan daripada Presiden Mesir, Mohamed Morsi membincangkan serangan terbaru tentera Israel dan serangan udara di Gaza.

Dalam panggilan telefon selama 15-minit, kedua-dua pemimpin melahirkan hasrat untuk bekerjasama menamatkan keganasan semasa di Gaza.

Satu kenyataan dari Pejabat Perdana Menteri menyatakan bahawa kedua-dua negara bersetuju mendapatkan broker kuasa antarabangsa untuk mempengaruhi Israel menghentikan pencerobohan tenteranya terhadap rakyat Palestin.

Najib dan Morsi juga menggesa Hamas untuk mengelak daripada tindakan yang akan meningkat konflik ke dalam konfrontasi lebih besar.

Serangan udara Israel sejak dua hari lalu telah mengorbankan 19 penduduk Palestin termasuk enam kanak-kanak dan seorang wanita mengandung.


Ketika umat Islam sedang dimurtadkan di DUMC selepas iftar, PAS kata JAIS bersekongkol dengan UMNO serbu GEREJA dan ganggu majlis ibadat orang lain.

Ketika Ahli Parlimen Lembah Pantai kata umat Islam di negara ini juga patut diberikan hak dan kebebasan untuk memilih agama pilihan mereka (murtad), PAS kata kenyataan beliau diputar belitkan dan beliau sebenarnya mahu berdakwah di gereja.

Dan ketika umat Islam Palestin sedang disembelih, ini pula doa PAS kepada saudara seIslamnya sendiri:

Anda adililah sendiri siapa sebenarnya PAS ini. Hendak harapkan mereka syahid di Palestin?!! Umat Islam MURTAD di tanahair sendiri pun mereka kata bukan isu besar. Kerana pada mereka, syurga sebenar yang mereka kejar adalah Putrajaya.

Dan jangan lupa yang mereka kini berkiblatkan pemimpin yang pro-Yahudi:



Anwar pernah tidak tarik balik kenyataan di atas ini?!! Dia ke Washington minta maaf kepada para pelobi Zionis lagi ada.

Jadi apakah kita semua tidak mempunyai akal fikiran yang waras?!! Apakah kita masih lagi mahu mengangkat manusia munafik, khawarij dan alat kafir harbi DAP sebagai pemimpin kita?!!

Cukup-cukuplah. Marilah kita bertaubat. Rasanya sudah cukup banyak petunjuk yang Allah SWT berikan kepada kita mengapa UMNO perlu menjadi pilihan kita semua pada PRU yang akan datang ini.

No comments:

Post a Comment