Monday 11 March 2013

TUHAN PUN SEBELAHI SAYA.. - ANWAR IBRAHIM.



Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan fitnah terhadapnya yang kini terbongkar satu persatu, merupakan hikmah dari Allah S.W.T.

Ketua Umum KEADILAN itu berkata, setiap ketetapan dari Allah S.W.T itu ada hikmah yang tidak terjangkau oleh akal fikiran manusia.

“Siapa dua tahun lalu yang terfikir bahawa 5 Jeneral (tentera) termasuk yang berpangkat tertinggi memilih untuk menyokong Pakatan Rakyat?

“Siapa 2 tahun lalu yang pernah terfikir Datuk Mohd Yusof Zainal Abidin, pendakwa kes saya pada 1998 dan ketua pendakwa kes pada 2008 sekarang menjadi peguambela saya.

“Siapa yang menjangka bapa Saiful (Azlan Lazim) tiap hari keluar masuk mahkamah sekarang meminta maaf kepada saya, Azizah dan keluarga, dengan menyatakan ada konspirasi yang melibatkan pegawai pejabat Perdana Menteri dalam kes Liwat II.

“Semua ini tidak akan berlaku tanpa iringan doa dari rakyat,” katanya.

Anwar sebelum ini terlepas dari dakwaan meliwat pembantunya, Saiful Bukhari Azlan diatas sebab teknikal. Walaubagaimanapun, peguam Anwar sendiri mengesahkan bahawa kejadian liwat tersebut berlaku diatas dasar suka sama suka.

No comments:

Post a Comment